Shopping:D

Ja idag gick vi då på stan, trevlans var det! skulle köpa present till tanten och så. Hon ville ha ett armband från thomas sabo så de passade ju bra för mig imed jag får rabatt där :) Imed att jag bara har sånna smycken och då också handlat mycket där. Kan ju inte säga vad de blev men fick 1500 rabatt ialla fall. det är ju alltid något! Sen hade inte mitt smyckeskrin kommit än.. Illa, men ja. gratis är gott! Lägger ut lite bilder på hur ja ser ut idag! Skulle ta bilder på stan men det var orkanvindar! Nu är det mat! kycklingsallad :D mumma! sen har vi köpt godis och cola också :D
Sen kan ja väll ta kort på allt gott också :D sen om vi kanske fixar ngt med mitt hår :D
/the best of the best!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det jag säger är av renast sanning.. jag saknar dig joel, trög trögare trögast - jag

2009-09-04 @ 18:49:23
Postat av: Anonym

förlåt för inlägget, glöm det!

2009-09-04 @ 18:50:52
Postat av: Marlene

Hur ser du nu ut i håret?

2009-09-04 @ 18:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0