Prylar!

Jag brukar ju skriva om någon pryl var dag så idag får man väll inte vara sämre! Idag är det Sony Ericsson Xperia Pureness som står för mina fötter! Detta är en mobil som är genomskinlig (förutom knappsatsen!). Den är så fruktansvärt cool! Specifikationerna kommer antagligen inte vara så imponerande men vad kan man säga, den är ju helt fruktansvärt grym! Den släpps i november är det tänkt men man vet ju aldrig riktigt hur de blir med sånna saker!
Nu ska jag dra till gymmet och kanske sola först! Min träningskompis blev klar tidigare me sitt så nu hinner vi kanske som sagt sola innan också, NAJS:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

du men gay kompis?

2009-09-07 @ 01:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0