NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

Ni gör det skitsvårt för mig. Jag hade ju bestämt mig för att nu räcker det.. Jag är iallafall skyldiga er en förklaring. Denhär bloggen skapades för mitt eget nöjes skull och för eventuella läsare med samma humor som jag. Det är alltid kul med respons i form av fina kommentarer och mail, men sen jag (på något jävla vänster) hamnade på blogg.se's topplista har det blivit ett krav att skriva - och har man press på sig när man ska skriva så blir det oftast pannkaka av alltihop. 

Det är otroligt roligt att synas så mycket som "Bitchie" fått göra, men jag, personen bakom får ju egentligen inte ut så mycket av det mer än en glad känsla i magen av att så många tycker om det jag skriver. Ni vet ju ändå inte vem jag är. Att försöka tjäna pengar på bloggen känns inte som något alternativ, då blir jag ännu mer bunden till den. Det känns som att jag är nöjd nu, som att jag fått ha mina "15 minuter i rampljuset", på bloggosfärens scen. 

Jag vill gå vidare, jag vill skriva något annat. Kanske lägger jag lite mer kraft på dendär inledningen till en bok som ligger och skräpar i datorn. Fan vad grymt att ge ut en bok! I mitt eget namn såklart, hehe. Hursomhelst, så raderar jag inte bloggen ifall ni (och jag) skulle vilja kika in någon gång och minnas lite av den roliga tid vi haft ihop ;) Kanske, kanske kommer jag tillbaka en vacker dag med nya krafter..


TACK alla ni som läst, kommenterat och
uppskattat det jag skrivit. Grymt kul har det
varit :) Ha det bäst!


//Bitchie

http://nbitchie.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0