Massa bilder och allt möjligt :)

Ja här kommer en hel drös bilder! Bilderna  är ifrån sjukhuset, shopping samt fika med mor min!
Jag var då på sjukhuset igår för att jag kände stickningar (som om ngn stack nålar typ) i mitt "hjärtområde". Så tänkte att jag skulle åka till akuten för att göra ett ekg (?!) test och ta blodprov.. Detta var kring halv 12 igår, fredag. Men så var alltså inte fallet! Det började med det ovanstående, sedan säger läkaren att de skulle kolla efter ett enzym i mitt hjärta så jag va tvungen att ligga över då de testet skulle tass var 6e timme. En praktikant sjuksköterska skulle sätta in den saken i armen där de tar blod ifrån också, såklart prickade hon fel xD haha, stackare :) Efter detta togs det röntgen av bröstpartiet (lungor) Från olika vinklar. Efter detta transporterades jag till ett rum på första våningen! Väl här var klockan 18.00 och jag var as hungrig. Sköterskan sa att detta inte var någon restaurang.. Men till sist fick jag en äcklig micro-rätt.. Nöden har ingen lag!
Sedan kom jusefiin och jesper med min dator :) GULD!
På kvällen sa läkaren att jag skulle få åka hem på morgonen så jag blev glad och kunde somna efter de sista proverna kl 01.00! Kl 6 väcktes man för att de skulle se att man levde eller något. 7-8 var det frukost.
Efter detta kom läkaren och jag trodde man skulle bli utskriven, ACK så fel man kan ha! Nu skulle jag på ultraljud av hjärtat. Detta skulle ske kring 11 så skulle få stanna till lunch sa han. Lax med sås och potatis - gott!
Trodde åter igen att jag skulle få komma hem, FEL igen.. Nu skulle jag på ett arbets-test eller ngt = cykla tills du dör på en cykel! INTE kul..
När detta var slut kring tre fick jag dock gå hem! Klarade alla prover så var antagligen någon inflammation kring hjärtat eller något, skulle vila och inte träna på ett tag!
Bilder från sjukan:
När jag kom hem gjorde jag vid mig och så för min mor ville gå lite på staden och fika. Finns inte så mycket att berätta då alla antagligen vet hur man dricker en vanilla-latte med mazarin samt hur man handlar saker.. menmen.. Här kommer en drös bilder från vad som inhandlades (Inte alla smycken, just so you know)!
Georg jensen, mums:D Hans coctail "sett"
Blender till drinkar :D
Thomas sabo..
TS
TS ask.
Hoppas ni har en bra dag! Ska snart till affären och handla frysta jordgubbar till drinkar ikväll! Sen kommer (Jesper) babe och johan hit!
PUSSHAJ!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Tack för några mysiga minuter!

2009-09-12 @ 00:17:17
Postat av: Ahlberg

Bra att det inte var något alvarligare!



Sv: Tackar :)

2009-09-12 @ 13:27:21
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0