Dissa! kissie!!

Ja läste kissies blogg innan idag. Det skulle jag aldrig gjort, man blir ju så fruktansvärt frustrerad hela tiden. Jag mådde bra när jag vaknade men nu.. hade velat gå in på toa och stoppa fingrarna i halsen. Sen hoppats på att jag kunde slänga det på kissie.se bloggen.
Hur kan man hela tiden referera till att man har pengar?! Bara för att man köpt en påse godis så behöver man ju inte vara stenrik, blabla..
Sen en annan sak, finns ju typ ingen i Sverige som är rik, RIK! Folk har typ "mycket pengar!" men fan inte mer. Det skulle ju typ va Kamprad men vad jag vet har han ingen dotter som fortfarande bor hemma.. Så jävla pinsamt, vill bara göra henne illa känner jag! Fast de e väll det hon vill att man ska känna när hon "provocerar". Förstår dock inte hur folk kan tycka hon e snygg å så heller.. Hade jag haft en näsa som växte för var blogginlägg så hade jag lagt ner för ngt år sedan, syns ju att hon inte gjort de xD
SÅ JA, Henne dissar vi hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0