Apple

Ibland blir till och med jag mörkrädd vad det gäller priser på olika tillbehör till alla de saker apple producerar. Detta lilla söta bords-stativet kostar 559kr på apple store.. Okej att jag vill ha det till min lilla air, kan ju också köpa det om jag vill.. MEN, allvar.. det är ett litet aluminium skal med en gummi ring. Den har ju bara kostat 5kr i tillverkning så säljer de en sån så har man ju betalat hela deras produktion! Tycker bara det är så fruktansvärt löjligt. 
De har också en liten hylla man kan hänga på sin iMac.. den kostar också kring 600 och är nog ännu mer onödig! Tror apple fått dem gratis av någon metall skrot! Dock kan man aldrig va riktigt arg på apple då dom säljer bra datorer och har ju som sagt en underbar design..
Men kom alltid ihåg: DESIGNED BY APPLE IN CALIFORNIA, ASSEMBLED IN CHINA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0