A new hair day!

Såhär nöjd ser jag ut när ja måste platta mitt hår var morgon! Denna är väll tagen för 2minuter sedan så ja, en ny bild till er iallafall! Idag ska tanten på examen och jag ska gå i skolan! ska dock bara gå i skolan en timme idag för att vi ska lära oss ta bilder i munnen på människor, med en massa speglar och skit i munnen. Det ser riktigt plågsamt ut ska ja säga! hehe! Sen hoppas jag på att det blir grillning och allt va de innebär med jesper ikväll!
Men nu ska jag klä på mig lite kläder och se om vi ska träna efter eller innan skolan! Antar innan, fast e inte sugen alls imed ja har plattat mitt hår precis, menmen.. lifes a bitch sometimes! :)
Hade bra alla små bloggläsare, hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0