wakey wakey hands of snakey


God morgon! 
Snart skall man dra till jobbet så tänkte lägga upp ngt innan de.
Min mobil går inte att ladda längre, så vet inte vad det är med den
eller om min sladd e sönder, får testa när jag kommer hem om 
man får det till att fungera. Hope so. 

Annars så såg jag på Brüno (därav bilden) inatt när ja skulle sova
och ja, den va ett riktigt bra SÖMNPILLER! Allvar, hur kan ens ett
filmbolag gå med på att denna filmen ens får visas. Bara en massa
bögsex och annat strunt. Skulle bli förvånad om någon över 4 
tycker denna e bra / rolig eller vad han nu försöker vara i filmen...
Hade dock inte förväntningar heller men ja, betyget blir -10/10!

Nu e de frukost å sen workwork!

Kommentarer
Postat av: PIERRE

Filmen är skitbra det är bara du som är efterliven Joel boeg=)

2009-08-27 @ 12:52:04
Postat av: Ahlberg

Har inte tagit mig i kragen och sett den...Men jag tror inte att jag ska försöka se den, verkar ju ändå inte vara bra...



Sv: Hehe :)



Lägg gärna till mig på bloglovin.com !

2009-08-27 @ 16:28:08
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0