the best of the best and a f*cked up iPhone.

Ja då satt man här igen och skall försöka skriva ngt till alla dom som faktiskt läser ens blogg. Man förstår inte att det kan vara så många men ja, hoppas ni tycker det är kul i alla fall. Jag gör så gott jag kan!

Har försökt få min iphone till att fungera, det står att den är färdig laddad men det är den inte för den funkar typ i fem sekunder. så man hinner inte ens låsa upp den! Men skall reboota den eller vad det heter. sen får man lägga in allt igen, riktigt drygt men man har ju inget val! 

åt gjorde jag också precis, skulle ta en bild på det hela men jag hann inte, det var FÖR gott! Men disken finns kvar om någon är sugen på att göra en insats ? Det jag åt var i alla fall: kyckling, stekt potatis, med sallad gjord på: grönsallad, salt/vanlig gurka, tomat, oliver samt lite fetaost. Riktigt gott!

Sedan skall jag också ge alla ett blogg-tips. En tjej som kommenterar alla fjortisbloggare såsom kissie, dissie, missie och allt va de heter! Enjoy.


http://nbitchie.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: Jag trodde först att filmen skulle vara dålig, men den var faktiskt bra :).. Du borde se den!

2009-08-27 @ 21:00:11
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Lina

2009-08-27 @ 22:02:59
Postat av: Lina

Hoppas det löser sig brossan! Håller tummarna.. Fan.. Verkar va mkt strul med i phone. Alla jag vet som har har haft problem o strul... Hrm... Sov sött de ska ja göra men först... Gå ut me Malte!!! Kram SIS

2009-08-27 @ 22:05:29
Postat av: Lina

Hoppas det löser sig brossan! Håller tummarna.. Fan.. Verkar va mkt strul med i phone. Alla jag vet som har har haft problem o strul... Hrm... Sov sött de ska ja göra men först... Gå ut me Malte!!! Kram SIS

2009-08-27 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0