NOW, THEN and BONES

Ja då har man kommit hem från träning och parodontologin fortsätter tvinga mig att plugga! Ska snart ner till telenor för att ge J kvitto och lite saker till sin mobil! Efter det blir de plugg igen.. SÅ otillfredsställande! 

Annars kollade jag klart på bones imorse när de lagade ett rör i badrummet. Har tänkt på det, när man kollar på en serie man laddar ner så går det in på ett helt annat sätt. Man lever sig in i allt och hoppas på olika saker.. Jag är till exempel sjukt trött på att Booth och Dr. Brennan inte får till det, så uppenbart och ja.. IRRITERANDE! 
Det är sådant man inte ens bryr sig om när man kollar på serier på tv, ett avsnitt i veckan osv. Man (i alla fall jag) lever sig inte in lika mycket och läser inte mellan raderna! jeje.. nu plingar de i iPhonen så de e väll tanten som ska ha sina saker!

PEACE

Kommentarer
Postat av: Tanten

tanten va snällt ska börja kalla dig gubben då <3 ;P

2009-08-18 @ 20:05:30
URL: http://jusefiinsvahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0