MacBook Air

Ja idag var då dagen jag skulle hämta min kära! En kompis hämtade mig hos tanten. Sedan bar det av till lund, när han på mac supporten hade lagt fram alla saker så blev det jidder direkt. Jag hade glöm föra över pengar till mitt visa konto och SÅKLART hade de inte Swedbank i lund.. Hatar lund tror ja! Som tur hade min vän precis fått lönen idag så han la ut för mig! turturtur. Så när jag väl är hemma och har tränat och sådant så skulle jag kopiera min gamla mac till min nya.. BRA DE GICK, NEJ! allt blev helt cp och ja.. efter typ 4h kludd så har jag snart raderat och installerat om hela skiten.. menmen, tumme upp för mig. Önska mig lycka till!

Baoel

Kommentarer
Postat av: Marlene

Vad hade du väntat dig egentligen? det är väl aldrig något som bara funkar...

2009-08-25 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0