HELLO I BLOGGVÄRLDEN!

Ja min dag började med frukost 07.45. Därefter skulle jag vara hos en klasskompis 08.15 så de blev mega slappe kläder idag. Sedan var det då parodontologi tentamen som stod på schemat! Det gick bra, kändes det som i alla fall! Sedan när vi gick ut till bilen var den full med getingar! Det hade kommit sav på bilen från något träd så de va typ 1 miljon getingar som slickade på bilen. RIKTIGT sjukt. Så efter typ 20min vågade vi oss in i bilen, körde och tvättade den så att skiten skulle försvinna. 

Sedan ringde Simon som var i malmö på arbetsintervju, all lycka te honom! 

Sedan var det träning som gällde, körde ganska slappt idag så nu e vi tvungna att kötta imorgon med både löpning och gym :( menmen, ska man vara fin får man lida pin! Vägde mig också på vågen på gymmet, den kan INTE stämma då jag vägde 61kg på den.. DET ÄR HELT OMÖJLIGT! för jag är låååångt ifrån att vara en pinne.. menmen, skitvåg! 

Nu ska jag byta om och packa lite inför avfärd till Höör där tantens mamma bor.. 

Sedan om ja inte kan blogga mer idag så ska jesper hämta mig där imorgon sen ska vi till Lund och hämta min nya Air :D
JIPPI!!!!!

Nu har ja bråttom vilket inte funkar med joel då han e segast i världen.. menmen. PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0