Ehm, god eftermiddag..

Ja igår var jag och tanten i en håla där min vän köpt hus som sagt! Det blev grillning och allt vad det innebär. Efter detta så åktes det in till staden där vi gick ut en sväng, dock så va vi inte ute så länge men det var trevligt, lyssnade på liveband och så. Sedan på hemvägen delade vi på en halv subwaymacka, den va väll helt okej.. ville inte tjocka mig med typ BK eller MC.. så det kändes väll lite nyttigare. 
Sen har ja sovit sjukt dåligt nu i ngn vecka och det var idag det fick gå ut systemet, vaknade precis.. Eller ja, har ju vaknat till lite så men jag har inte haft kraft för att ens öppna mina ögon.. Men men, nu ska ja slänga in mig i duschen för vi ska va i åhus klockan fyra så nu e de lite stress. Sedan ska vi på släktkalas!

Bye Bye for now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0